את הגיל של הרכב אי אפשר לשנות

ישראל נהג על רכב במודל 2007 ועם קילומטר גבוה – 250,000 ק”מ. זה רכב שהיה אצלו כבר שנים… איתו הוא נסע לדייט הראשון עם שירה, באמצעותו הם הגיעו לבית החולים כשיהל נולדה ועימו הם חרשו את הארץ מקצה לקצה!

באחרונה ישראל קודם בעבודה, גם הבנות גדלו ושירה יכלה לחזור לעבודה במשרה מלאה והמצב הכלכלי השתפר. בהתרגשות נפרדו ישראל ושירה מהרכב הישן ששירת אותם נאמנה, ופנו לחפש רכב חדש.

ישראל עשה סקר שוק, הקשיב לעצות השכנה ולעצות של הבוס, התייעץ עם החבר הכי טוב שלו ובסופו של דבר רכש רכב חדש עם קילומטר נמוך, 36000 ק”מ, 7 שנים על הכביש, מטופל בזמן – לכאורה, רכישה טובה ובצידה הבטחה ל”ראש שקט”.

להפתעתו, ישראל מצא את עצמו מבקר שוב ושוב במוסך…

בתחילת החודש, מנוע הווישרים התקלקל (עלות תיקון – 400 ₪), באמצע החודש חיישן סיבובים בגיר התקלקל (עלות תיקון – 750 ₪) ולקראת סוף החודש נדלקת נורית ביקורת מנוע ומורה על תקלה.

ישנם רכבים עם ק”מ נמוך, שההוצאות עליהם כמו של רכב עם ק”מ גבוה? הייתכן הדבר כזה?

לצערנו, רכב שביקר במוסך מספר פעמים רק בחודש האחרון עדיין לא מבטיח לך שקט …

בואו נבין איך זה קורה:

רכב שלא נוסע הרבה מייצר וצובר המון פיח סביב השסתומים ובמנוע בכלל,

מעבר לכך, רכב לא צריך לנסוע בשביל שהצמיגים יתבלו – כשרכב נוסע הצמיג נשחק, כשרכב עומד הצמיג מתייבש ונסדק.

טיפולים ברכב שלא נוסע הרבה חייבים להתבצע לפי זמן. אפילו שהוא לא נסע.

לכל רכב שנוסע בכביש מומלץ להוסיף תוסף דלק בכל טיפול, רכב שלא נוסע הרבה בהגדרה, זה רכב שלא עובר את 5,000 – 10,000 ק”מ בשנה ולרכב כזה מומלץ להקפיד על תוסף לדלק ובנוסף, מומלץ מאוד בכל טיפול להוסיף חומר מיוחד שמנקה את הפיח וכך תצרוכת הדלק תקטן, המנוע יעבוד יותר שקט ובלי מאמץ יתר, בנוסף, תימנע תקלות עתידיות.

באופן כללי, תחזוקה נכונה של הרכב תאפשר לנו להנות מהרכב שרכשנו ובעתיד, כשנרצה למכור, הרכב ישמור על הערך שלו ביחס לשוק ונוכל לקבל עבורו את המחיר שמגיע לו. תחזוק נכונה תאפשר נסיעה בטוחה לנו, למשפחתנו ולרכבים האחרים שבכביש.

חיפוש רכבחיפוש פשוט ומתקדם:

לא מצאת את מה שאתה מחפש? השאר פרטים ונחזור אליך

לנהוג ברכב חלומותיכם

קניית רכב משומש היא ללא ספק משימה חשובה אך לא פשוטה. כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל BuyByeCar. מדובר בפלטפורמה חדשנית וייחודית באמצעותה תוכלו לקנות רכב יד שניה. וזאת, תוך ליווי אישי ומקצועי של המומחים בתחום.

סיוע בחיפוש אחר רכב

לקנות רכב יד 2 הוא לא עניין של מה בכך. למעשה, מדובר בתהליך מורכב אותו חשוב לבצע בזהירות. כדי שגם אתם תוכלו למצוא רכב יד 2 איכותי ומתאים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המיזם BuyByeCar. אנו נסייע לכם בכל שלב של החיפוש: החל מסינון ההצעות בהתאם לדרישות שלכם ועד בדיקת הרכב – נשמח לייעץ וללוות אתכם עד לשלב הרכישה. ושיהיה בשעה טובה!

לא מצאת את מה שאתה מחפש?

השאר פרטים ונחזור אליך

חיפוש רכבחיפוש פשוט ומתקדם:

לא מצאת את מה שאתה מחפש? השאר פרטים ונחזור אליך

טופס הרשמה

פרטים אישיים

פרטי הרכב

שיווק לעסקים במדיה שיווק לעסקים במדיה